Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Krissek | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany14.12.2003 @21:14:30 ostatnio na stronie13.01.2009 @09:31:35



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze180 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~werse    26.08.2008 @16:27:34
~aswino    22.07.2008 @07:36:49
Dzięki za komenta z rana, dobrego dnia
-criso    21.07.2008 @07:31:00
połoczuje bo fajna galeria:D
~imaginatka    03.05.2008 @20:58:12
uwielbiam Twoje zdjecia
~surrrealistyczna    05.01.2008 @08:52:02
dzięki.
~Goska1015    15.12.2007 @21:17:27
nie, nie fotomontaż
~ilmarion    13.12.2007 @23:44:06
fajne prace... genialny dobór światła... wybór tła... ogólnie super album
~biedronia    21.11.2007 @17:54:06
ciekawe praceniektóre z nich przykuwają uwagę na dłużej.
~Krissek    02.11.2007 @11:12:08
sprytnie wielkie dzieki!
~skiki    02.11.2007 @11:10:17
ja zrobilem tak ze swf ma stały rozmiar dostosowany do rozdzialki 1024x768.;.. jednak tło w swfie ma rozdzielczosc 1680x1050. rozmiar filmu w htmlu daje na szerokosc 100% natomiast na wysokosc zostawiam normalny wymiar i w tym momencie powyzej 1024 (wlacznie) nie ma suwakow gora,dol/na boki a tło rozciagniete jest na cala szerokosc ekranu. oczywiscie elementy skladowe sa takie same we wszystkich rozdzialkach...
_______
http://fotologue.jp/arturskoczek - portfolio
Nigdy nie zapominajcie! Im wyżej wzlatujemy tym mniejsi wydajemy się tym co nie umieją latać. - Nietzsche
~pakos3    01.06.2007 @20:17:12
Śledz sobie mnie i krytykuj... hehehe pzdr
_______
trance nie jest muzyką. Trance jest stanem umysłu...
~pakos3    01.06.2007 @20:09:35
Po prostu wygląda na to że wolisz straszne rzeczy...
_______
trance nie jest muzyką. Trance jest stanem umysłu...
~basias    08.05.2007 @10:04:55
Piękna galeria
~Kristop    05.05.2007 @13:01:36
bardzo fajne portrety tu masz
_______
...Pamięci moja, widzień mych zwierciadło, Dzisiaj się mocy twej objawić muszą. Ty, co mię wiedziesz w krainę przepadłą...
~mkubacka2    04.05.2007 @17:24:05
piękne zdjęcia, gratuluje i życzę dalszych sukcesów
~GoncaloFranco    29.04.2007 @18:05:02
I thought of Vermeer or Delatour... I assume you liked it? Did you...? With such comparisment... what an honour
_______
you don't know what you've got till it's gone
~krzysiek187    26.04.2007 @19:31:21
bardzo fajne zdjęcia Krzyśku(jak mniemam)
~menran    29.03.2007 @19:02:35
Twoje portfolio to prawdziwe perelki....
_______
The World Is Not Enough
~zejleman    13.12.2006 @16:57:17
Bardzo dobre PF

Witam na liście obserwowanych
_______
synonim słowa synonim
~popravka    29.10.2006 @18:40:12
niesamowite portrety...z wyrazem...z uczuciem
~patrycju5z    19.08.2006 @11:41:01
na swojej stronie www masz duzo lepsze zdjecia niz na digarcie
~patrycju5z    17.08.2006 @18:35:07
Pozdrawiam człowieka z wielką pasją do fotografowania ludzi. Bardzo dobrze Tobie to wychodzi.

Nie bedę krył że twoja galeria jest fenomelna.
Będę z chęcią Cie obserwował
Pozdrawiam
~Sarachmet    13.08.2006 @13:05:06
_______
Życie jest stanem umysłu...

~Apeiron    06.08.2006 @13:45:08
Ja tez pozdrawiam ; -) ;*
_______
Marzę o tym, by być jak George Sand... lub szczupłą być niczym asymptota I spotkac bądźkiedy przystojnego de Morgana... M.
~cubator    06.08.2006 @13:19:15
przepiękn agaleryjka cudna modelka i cóz wróce tu jeszcze nie raz pozdr
_______
jak sie niema co sie lubi to sie lubi co sie ma sie..........:D
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt